بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
جدایی پیتر هرمان از بایرن مونیخ قطعی است؛ هانس دیتر فلیک، گزینه اصلی جانشینی مربی باتجربه

جدایی پیتر هرمان از بایرن مونیخ قطعی است؛ هانس دیتر فلیک، گزینه اصلی جانشینی مربی باتجربه

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، بایرن مونیخ تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال خواهد کرد.

هفته گذشته رسانه های کشور آلمان مدعی بودند که باشگاه نورنبرگ خواهان به خدمت گرفتن پیتر هرمان، دستیار نیکو کواچ است. البته بایرن مونیخ نیز مشکلی با این مسئله ندارد چرا که کارل هاینتس رومنیگه جدایی هرمان باتجربه را از جمع باواریایی ها تایید کرده است.

حال باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن دستیاری جدید برای مربی کروات است. نشریه کیکر مدعی شده است که هانس دیتر فلیک گزینه اصلی جانشینی هرمان در بایرن مونیخ بوده و به زودی نیز انتخاب او توسط باشگاه بایرن مونیخ رسمی خواهد شد.

هرمان از سال 2017 در بایرن مونیخ در کنار یوپ هاینکس به عنوان دستیار فعالیت کرد. او پس از اتمام فصل گذشته اعلام کرد که در کنار یوپ هاینکس بازنشسته خواهد شد ولی نیکو کواچ پس از پیوستنش به بایرن مونیخ اعلام کرد که هرمان مجددا به عنوان دستیار روی نیمکت باواریایی ها فعالیت خواهد کرد. بدین ترتیب او به احتمال فراوان فعالیت خود را در نورنبرگ ادامه خواهد داد.

هانس دیتر فلیک بازیکن سابق تیم ملی آلمان است که از سال 2006 تا 2014 در کنار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان به عنوان دستیار فعالیت کرد. او دو سال پیش به عنوان مدیر ورزشی هوفنهایم منصوب شد و در آن پست تا فوریه 2018 نیز حضور داشت. وی در بین سال های 1985 تا 1990 نیز سابقه پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد.

منبع