بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
لواندوفسکی بعد از قهرمانی بایرن مونیخ در جام حذفی: می توان گفت فصل خوبی داشتیم؛ ریبری: 12سال فوق العاده در این باشگاه داشتم

لواندوفسکی بعد از قهرمانی بایرن مونیخ در جام حذفی: می توان گفت فصل خوبی داشتیم؛ ریبری: 12سال فوق العاده در این باشگاه داشتم

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، بایرن مونیخ هر دو جام این فصل فوتبال آلمان را به دست آورد.

بایرن مونیخ در فینال دی اف بی پوکال به مصاف لایپزیش رفت و با سه گل به برتری رسید. بایرنی ها علی رغم تمام روزهای سخت و پرانتقادی که در طول فصل داشتند، فصل 2018-2019 را با یک دوگانه به پایان رساندند.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، لواندوفسکی بعد از قهرمانی بایرن اظهار داشت:

“ امروز فقط یک هدف داشتیم که آن هم قهرمانی در جام حذفی بود. خیلی خیلی خوشحالم که عالی بازی کردیم و به یک پیروزی قاطع رسیدیم. غیر از دو فرصت گلزنی که لایپزیش در نیمه اول داشت، ما کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم گلزنی کردیم. همچنین این قهرمانی به نوعی برای وداع با ریبری، روبن و رافینیا بود. در کل می توان گفت فصل خوبی داشتیم.
 

فرانک ریبری هم در مورد آخرین قهرمانی اش همراه با بایرن گفت:

“ رقیب خیلی خوبی داشتیم. لایپزیش خیلی خوب فوتبال بازی می کند. ما امروز نمایش فوق العاده ای داشتیم. شاهد نمایش قدرتمندانه ای از بازیکنان بایرن بودیم. همیشه چنین فینال هایی دوست داشتنی است. جو ورزشگاه عالی بود. تمام دستاوردهایی که در کنار هم کسب کرده ایم همیشه ماندگار خواهد بود و من هیچ کدام شان را فراموش نمی کنم. 12سال فوق العاده در این باشگاه داشتم.

منبع