بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
لوتار ماتئوس: سانه می تواند چهره جدید بایرن مونیخ باشد؛ او در منچسترسیتی خوشحال نیست

لوتار ماتئوس: سانه می تواند چهره جدید بایرن مونیخ باشد؛ او در منچسترسیتی خوشحال نیست

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است مهم ترین مسئله در راه انتقال سانه به بایرن مونیخ تمایل 100 درصدی این بازیکن برای بازگشت به بوندسلیگا است.

لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که لروی سانه وینگر منچسترسیتی باید بایرن مونیخ را به عنوان مقصد جدیدش برگزیند چرا که می تواند به چهره جدید این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش Goal، سانه 23 ساله، دوران موفقی را در منچسترسیتی سپری کرده است و به تیم پپ گواردیولا در کسب دو قهرمانی پی در پی در لیگ برتر، کمک به سزایی کرده است. با این حال، وینگر جوان سیتیزن ها، در فصلی که گذشت و مشخصا پس از ماه ژانویه، جایگاه ثابتش را در ترکیب اصلی تیم از دست داد و تنها در 5 بازی از رقابت های لیگ برتر به عنوان یار ثابت به میدان رفت. از طرفی، سانه در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل تاتنهام، تنها 7 دقیقه برای منچسترسیتی بازی کرد و همین مسائل گمانه زنی ها را در مورد آینده این وینگر آلمانی، افزایش داد. از بایرن مونیخ به عنوان مقصد احتمالی سانه جوان یاد می شود، با این حال هنوز مشخص نیست که خود بازیکن چه تصمیمی در مورد آینده اش گرفته است. لوتار ماتئوس افسانه ای که در بین سال های 1984-1988 و 1992-2000، در دو مقطع 4 و 8 ساله، سابقه پوشیدن پیراهن باواریایی ها را در کارنامه اش دارد، معتقد است برای این که انتقال سانه به بایرن مونیخ عملی شود، بعضی از مسائل باید فراهم شوند. او در گفت و گو با ESPN، اظهار داشت:

“ فکر می کنم بایرن مونیخ مایل باشد بیشتر از 80 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات تابستانی خرج کند. سانه از یک طرف در منچسترسیتی خوشحال نیست و از طرفی دیگر این باشگاه حاضر است او را به تیمی دیگر بفروشد. اما سوال اساسی در این بین این است که آیاد خود بازیکن دوست دارد به بایرن مونیخ بپیوندد یا خیر؟
 

ماتئوس فکر می کند سانه باید بایرن مونیخ را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کند و معتقد است که روابط خوب باشگاه آلمانی با پپ گواردیولا می تواند کلید انتقال وینگر آلمانی منچسترسیتی به آلیانز آرنا باشد. او عنوان کرد:

“ در صورتی که سانه موافق حضور در بایرن مونیخ باشد، باشگاه مذاکراتش را با منچسترسیتی آغاز خواهد کرد. روابط خوبی بین تیم مدیریتی بایرن مونیخ و پپ گواردیولا وجود دارد و فکر می کنم که آن ها راهی برای این انتقال پیدا خواهند کرد. تنها مسئله مهم این است که خود بازیکن به صورت 100 درصدی مایل به چنین انتقالی باشد. در صورت چنین انتقالی، سانه در فوتبال آلمان به یک ستاره تبدیل خواهد شد. و با توجه به پولی که بایرن مونیخ برای انتقال او صرف خواهد کرد شاید به بزرگترین چهره حال حاضر فوتبال آلمان تبدیل شود. او می تواند چهره جدید باشگاه باشد.

منبع