بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
موندو: بایرن مونیخ، آلابا را برای جذب ارزان‌تر سانه یا دمبله، به منچسترسیتی و بارسلونا پیشنهاد داده است

موندو: بایرن مونیخ، آلابا را برای جذب ارزان‌تر سانه یا دمبله، به منچسترسیتی و بارسلونا پیشنهاد داده است

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، از قرار معلوم بایرن مونیخ به فروش داوید آلابا چندان هم بی میل نیست.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی خود است و در این راه، علاقه زیادی به داوید آلابا دارد. مدافع 27 ساله و اتریشی بایرن مونیخ که برخلاف سالیان گذشته دیگر غیرقابل فروش نیست و با جذب لوکاس هرناندز، جایگاهی تضمینی هم در ترکیب تیمش ندارد. بایرن اگرچه در رسانه‌ها اعلام می‌کند برنامه‌ای برای فروش آلابا ندارد ولی مدرکی وجود دارد که نشان می‌دهد اتفاقا آنها از گنجاندن این بازیکن در یک معامله دیگر استقبال هم می‌کنند.

واقعیت این است که باواریایی‌ها در هفته‌های اخیر، آلابا را به ترتیب به منچسترسیتی و بارسلونا پیشنهاد داده‌اند. بایرن که به شدت خواهان جذب یک وینگر در کلاس جهانی است، ابتدا برای ارزان‌تر خریدن لروی سانه، مبلغی پول به علاوه آلابا را به سیتی پیشنهاد داد که با پاسخ منفی پپ رو به رو شد. گزینه دوم بایرن، عثمان دمبله است و آنها همین فرمول را برای این بازیکن هم تکرار کردند. آلابا در ازای مبلغی پول به بارسا هم پیشنهاد شد که پاسخ کاتالان‌ها هم منفی بود.

با این حال بارسا از این پیشنهاد پی برد که آلابا دیگر مثل دفعات گذشته، غیرقابل فروش نیست و می‌توان برای خرید او اقدام کرد. این مدافع تا سال 2021 با بایرن قرارداد دارد و در حال حاضر برنامه‌ای برای تمدید آن ندارد. آلابا بازیکنی 4 پسته است و همین هم علاقه بارسا را بیشتر از قبل کرده است. پس از آلابا، جونیور فیرپو گزینه دوم بارسلونا است که بتیس برای او خواهان رقمی بالغ بر 25 میلیون یورو است. بارسا این رقم را زیاد می‌داند چون برخلاف آلابا که توانایی رقابت پایاپای را با آلبا دارد، فیرپو مشخصا نیمکت نشین خواهد بود.

موندو می‌گوید بارسا سعی می‌کند در هر دو گزینه، از فرمول خرید قرضی به علاوه بند خرید در پایان فصل استفاده کند. باید دید بالاخره کدام بازیکن جذب می‌شود.

منبع