بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
رقابت برای کفش طلا؛ لواندوفسکی به ایموبیله رسید

رقابت برای کفش طلا؛ لواندوفسکی به ایموبیله رسید

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، با شروع مجدد بوندسلیگا روبرت لواندوفسکی موفق شده خود را در جدول بهترین گلزنان فصل اروپا به چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو برساند.

از سر گیری مجدد بوندس‌لیگا باعث شد این هفته جدول رده‌بندی بهترین گلزنان اروپا که برای اهدای جایزه کفش طلا در پایان فصل، به بهترین گلزن قاره سبز، بررسی می‌شود در رده‌بندی‌اش دچار تغییراتی شود.  رابرت لواندوفسکی با گلی که دیروز در جریان پیروزی 5-2 تیمش بایرن مونیخ در مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند توانست به چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو برسد و به صورت مشترک با او در صدر این جدول قرار بگیرد.

 

لواندوفسکی در بازی دیروز بایرن مقابل فرانکفورت سومین گل تیمش را زد تا تعداد کل گلهای این فصل خود را به عدد 27 برساند. او به این ترتیب حالا به همراه چیرو ایموبیله صدرنشین جدول بهترین گلزنان اروپایی است.

 

نفر بعدی که این دو صدرنشین را با فاصله‌ای اندک تعقیب می‌کند ارلینگ هالند، پدیده نروژی دورتموند است. هالند با گلی که در مقابل شالکه به ثمر رساند خود را به مقام سوم جدول رساند. اگر تعداد کل گلهای او برای دو باشگاه سالزبورگ و دورتموند را جمع کنیم، هالند تنها یک گل تا رسیدن به لواندوفسکی و ایموبیله فاصله دارد. هالند با گلزنی در مقابل شالکه موفق شد از نظر امتیازی از  تیمو ورنر، گلزن لایپزیش عبور کند که با 21 گل زده و 42 امتیاز در رتبه چهارم ایستاده است.

 

01498453.JPG

فهرست بهترین گلزنان اروپا در فصل جاری

منبع