بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
کیمیش: تقابل با دورتموند همیشه خاص است

کیمیش: تقابل با دورتموند همیشه خاص است

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، یوسوا کیمیش معتقد است که ذهنیت تیم ها در نتیجه تقابل بایرن مونیخ و دورتموند تاثیر بسیاری خواهد داشت.

یوشوا کیمیش، هافبک آلمانی بایرن مونیخ در آستانه تقابل این تیم با دورتموند، در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ در مورد این تقابل صحبت کرده است.

یوشوا کیمیش در این مصاحبه گفت:

“ تقابل با دورتموند همیشه خاص است. از زمانی که من در بایرن مونیخ حضور داشته ام، آن ها همیشه رقیب اصلی ما بوده اند. تقابل های بین دو تیم همیشه بسیار نزدیک بوده، به خصوص بازی هایی که در دورتموند انجام شده است. در خانه ما اکثر مواقع پیروز شده ایم و این بار نیز هدفمان همین است که پیروز شویم. اما ما کیفیت تیم دورتموند را می دانیم و به همین دلیل این بازی خاص است. فکر می کنم برای هواداران نیز بازی خاصی است.
 

“ متاسفانه، در تقابل قبلی مان با دورتموند من مصدوم شدم. در واقع قبل از بازی حس خیلی خیلی خوبی داشتم و اصلاً احساس خستگی نمی کردم. این یک حادثه بود که رخ داد. بلافاصله پس از آن تلاش کردم که روی بازگشتم به میادین تمرکز کنم. برای من بسیار مهم بود که هر چه زودتر اما به قدرت سابق به میادین برگردم.
 

“ ما در تمام بازی ها و نه فقط مقابل دورتموند اما به خصوص مقابل دورتموند، به اراده مطلق نیاز داریم. بازی مقابل دورتموند، دیداری است که در آن دو تیم تقریباً از شرایط یکسانی برخوردار هستند. ما چند امتیاز پیش هستیم اما دورتموند کیفیت رقابت کردن را دارد. در نهایت، احتمالاً ذهنیت تیم ها کل تفاوت ها را رقم خواهد زد. بنابراین باید برای رسیدن به پیروزی مصمم باشیم.

منبع