بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
نفرین ارلینگ هالند دامن بواتنگ را گرفت

نفرین ارلینگ هالند دامن بواتنگ را گرفت

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، روی یک برخورد با ژروم بواتنگ دچار مصدومیت شد زمین مسابقه را ترک کرد. عجیب اینکه چند دقیقه بعد خود بواتنگ هم به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

بدون شک ستاره جوان و تنها 20 ساله دورتموند یعنی ارلینگ هالند در حال حاضر یکی از آماده ترین بازیکنان دنیا محسوب می‌شود.  هالند از زمان انتقال به دورتموند بهترین بازیکن این تیم بوده و خود را در قامت یکی از آینده دار ترین ستاره های فوتبال جهان به اثبات رسانده است.

 

ستاره نروژی امشب مطابق انتظار در ترکیب اصلی دورتموند در دیدار حساس برابر بایرن مونیخ قرار گرفت. ارلینگ هالند در همان نیمه اول باز هم قابلیت های شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت و دو گل برای دورتموند به ثمر رساند.

 

اما نیمه دوم مسابقه امشب به بدترین شکل ممکن برای هالند آغاز شد؛ جایی که او در یک برخورد سنگین با ژروم بواتنگ به شدت دچار مصدومیت شد. هالند در ابتدا به زمین مسابقه بازگشت و سعی کرد به بازی ادامه دهد اما احساس درد زیاد باعث شد او تعویض شود.
اکنون باید منتظر ماند و دید که مصدومیت ستاره نروژی تا چه حد جدی است و تا چند وقت از میادین دور خواهد بود.

 

نکته عجیب اینکه چند دقیقه بعد ژروم بواتنگ که هالند را مصدوم کرده بود خودش دچار آسیب دیدگی شدید شد و زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق در حالی برای مدافع آلمانی رخ داد که در چهره او درد زیادی قابل مشاهده بود و این طور به نظر می رسد که مصدومیت بواتنگ بسیار جدی است.

منبع