بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
فرویند: در این پست ها بدنبال بازیکن خواهیم بود

فرویند: در این پست ها بدنبال بازیکن خواهیم بود

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، با نزدیک شدن به نیم فصل سوالات از مدیران بایرن در مورد اهداف و برنامه باشگاه برای پنجره زمستانی نیز شدت می گیرد.

باواریایی ها اگرچه نتایج خوبی زیر نظر توخل در فصل جاری کسب کرده اند اما بوضوح در پست دفاع و هافبک از کمبود بازیکن رنج می برند؛ عاملی که باعث استفاده از بازیکنان در پست های غیر متعارف گردیده است.

 

کریستوف فرویند احتمالا یکی از مهمترین پروژه های کاری خود را در ژانویه سپری خواهد کرد. مدیر ورزشی جدید بایرن پس از دیدار با هایدنهایم در مورد برنامه باشگاه در نقل و انتقالات ژانویه گفت:

"ما درمورد آنچه ممکن است انجام شود فکر می کنیم. باید گفت خرید و فروش در پنجره های زمستانی آسان نیستند اما ما میخواهیم کار درست را انجام بدهیم.  ما در حال بررسی گزینه های مختلفی هستیم زیرا اهداف بزرگی در آلمان و اروپا داریم."

 

فرویند در مورد احتمال جذب پالینیا نیز افزود:

" البته او هنوز در رادار ماست. در تابستان بایرن بشدت روی جذب او کار کرد اما در آخرین ساعات اتفاقات عجیب و غریبی افتاد. هنوز نمی توانم بگویم چه می شود چون در حال بررسی بازار هستیم."

 

فرویند در نهایت در رابطه با پست های احتمالی که مدنظر باشگاه برای تقویت در زمستان هستند نیز گفت:

"موضوع پیچیده است. مثلا اگر دفاع راست خریداری کنیم، می توانیم لایمر را یک گزینه همیشگی برای خط میانی در نظر بگیریم. هنوز نمی توانم نظر دقیق بدهم اما ما در پست مدافع میانی، دفاع راست و بازیکن پست 6 در حال بررسی هستیم؛ بخصوص که بازیکنان حاضر در آن پست ها مثل مزرویی، کیم و احتمالا سار و چوپو بدلیل جام ملت ها برای مدتی در دسترس نخواهند بود.

منبع