بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

منبع