بزرگترین سایت خبری بایرن مونیخ در ایران
برایان ساراگوسا: فرصت برسد خودم را اثبات میکنم

برایان ساراگوسا: فرصت برسد خودم را اثبات میکنم

به گزارش مرجع خبری بایرنی ها، برایان ساراگوسا در مصاحبه ای مفصل درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

 

- در مورد تعطیلات

برای آرامش ذهنی ام بودن در کنار خانواده و دوستان خوب بود زیرا قبلاً هرگز از آنها دور نبودم. من در گرانادا بازی می‌کردم، اما گرانادا یک ساعت با مالاگا فاصله داشت، و حالا که دور هستم، متوجه میشوم که دوستان و خانواده چقدر مهم هستند.

 

- در مورد ماجرای رفتنت به بایرن

در گرانادا خیلی خوشحال بودم. وقتی گرانادا را ترک کردم، سازگاری با شرایط جدید بسیار سخت بود، زیرا در گرانادا همه چیز داشتم. اما این بک فرصت منحصر به فرد بود و من نتوانستم از آن بگذرم. من شجاع بودم و می خواستم از این فرصت استفاده کنم و بهترین کار را برای آینده و شغلم انجام دهم.

 

- در مورد مشکلات زبان در بایرن

اینجا هیچ اسپانیایی وجود ندارد و هیچ کس اسپانیایی صحبت نمی کند، اما برخی از بازیکنان هستند که کمی ان را بلدند. به عنوان مثال، چوپو موتینگ کمی به این زبان صحبت می کند زیرا او در پی اس جی با نیمار بود. اریک دایر به دلیل حضور در پرتغال اسپانیایی صحبت می کند. و در پایان کسانی که اسپانیایی بلد نبودند نیز سعی کردند به من کمک کنند. حقیقت این است که اینجا یک گروه فوق‌العاده، یک تیم فوق‌العاده وجود دارد و خیلی‌ها مانند دیویس، هری کین و مولر از من استقبال کردند. 

 

- رفتنت به بایرن انتخاب باشگاه بود یا مربی

 هر دو طرف، چون قبل از امضای قرارداد با مربی و باشگاه صحبت کردم و مربی گفت که من را می خواهد. قبل از اینکه قراردادم را امضا کنم، به آلمان رفتم و با توماس توخل دیدار کردم، زیرا او می خواست با من آشنا شود و با من صحبت کند. راستش من با تعجب از جلسه بیرون آمدم چون او چیزهایی به من گفت که خیلی دوست داشتم. حقیقت این بود که من انتخاب باشگاه بودم، اما با حمایت مربی جذب شدم چون مربی با آمدن من موافقت کرد و گفت من را می خواهد.

 

- درباره حضور آدام آزنو و جاوی فرناندز که اسپانیایی صحبت می کنند

آنها کمک بزرگی بودند. درست است که زیاد آنها را نمی دیدم، اما گاهی برای تمرین می آمدند و این باعث می شد که احساس راحتی بیشتری داشته باشم.

 

- مردم در گرانادا خیلی دلتنگ شما هستند. آیا امسال از بازی های گرانادا و مالاگا دیدن خواهید کرد؟

امیدوارم. من در گرانادا بودم، تقریبا هر هفته به آنجا می روم. در گرانادا خیلی خوشحال بودم. وقتی رفتم ناراحت شدم، چون قولی داده بودم و نتوانستم عملی اش کنم. اما، گرانادا همیشه در قلب من است. من عاشق مردم آنجا و عاشق این باشگاه هستم.

 

- در مورد لیگ آلمان

من فکر می کنم لیگ آلمان فیزیکی تر از لیگ اسپانیا است. فکر می کنم سبک بازی من در اینجا تفاوت ایجاد می کند، زیرا چالش های 1-1 در اینجا مهم هستند.فکر می‌کنم آنچه لیگ آلمان را متمایز می‌کند جنبه فیزیکی آن است.

 

- با تغییر مربی، آیا آینده شما همچنان در بایرن است؟

بله حتما. در نهایت هدف من این است که در بایرن بمانم و بازی کنم. من به دنبال فرصتی هستم تا از آن استفاده کنم. هدف من بازی برای بایرن است.

 

- در مورد الگویت

الگوی من همیشه مسی بوده است. اما من نیمار را نیز بسیار تحسین می کنم. در حال حاضر، بازیکنی که بیشتر از همه تحسین می کنم و احساس می کنم شبیه او هستم، وینیسیوس است.

 

- درباره جاشوا کیمیچ

"او خاص و منحصر به فرد است، کیمیچ در تمرینات و در حین گرم کردن هم شروع به داد و فریاد می کند. او بدنبال رقابت کردن و بردن همه چیز است.

 

- در مورد چند پسته بودن کیمیش

خوبی او این است که هر جا او را بگذاری خوب بازی می کند، عالی عمل می کند، برایش مهم نیست کجا باشد، چیزی که او می خواهد برد، برد و برد است. من فکر می کنم او بازیکنی است که می تواند در هر جایی بازی کند، زیرا او یک بازیکن باکلاس است، او می تواند بعنوان مدافع کناری بازی کند، می تواند به عنوان مدافع وسط بازی کند، می تواند به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. او را در هر جایی قرار دهید همیشه عالی عمل خواهد کرد.

 

- در مورد احتمال جدایی کیمیش

 امیدوارم که بماند

 

- در پست شما، گنابری، سانه، کومان و حالا اولیسه حضور دارند. 

وینگر های زیادی در تیم وجود دارد و همه آنها بسیار خوب هستند. اما معتقدم اگر اعتماد به نفس و فرصت به من داده شود، می توانم خوب باشم.

 

- در مورد فصل قبل

امسال همه چیز آنطور که ما انتظار داشتیم پیش نرفت. اما در لیگ قهرمانان نشان دادیم که بایرن هستیم و فرقی نمی کند با کدام تیم روبرو شویم.

 

- درباره تفاوت فرهنگ ها

در آلمان ساعت 6 بعد از ظهر شام می خورند. اولین باری که با آنها در هتل بودم فکر کردم یک میان وعده است، اما به من گفتند که این شام است. ساعت 9 شب در اتاقم خیلی گرسنه شدم.

منبع